پلـــک دلـــــم میـــــپرد...

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

بدون شرح...

يكشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۲، ۰۹:۵۵ ب.ظ


با تو گفتم بیا...

که زندگی ام باتوست...

گفتم دیوانگی های مرا...

نقطه به نقطه...سطر به سطر...

چون غزلی سپید...سر بکش...

گفتم بیا...وتو...

در شیارهای دو خط موازی...با من همراه شدی...

گذشتیم و گذشتیم...

از آبراه یقین...از خرابه های تردید...

نغمه هایی بود...گاه شاد...گاه غمگین...

رفتیم و رفتیم...

من اما... در تلاش پیوستن...هر بار دلم می شکست...

نه دور .... نه نزدیک...

رفتیم و رفتیم...

گذشتیم و گذشتیم...

باران گرفت... چتر احساس گستراندیم...

سوز سرما... به آتش نگاه فرو خوردیم...

رد پایمان اما...روی برف ها...دو خط موازی بود...

در انتظار پیوستن...

رفتیم و رفتیم...سوختیم و سرودیم...

سفر ما اما...نه دال دلیل داشت... نه نون پایان...

بی وقفه می رفتیم... بی وقفه می خواندیم...

رد پای ما روی برف ها...

اما...

هنوز...دو خط موازی بود...

  • مریم نوری

نظرات  (۱)

  • محمدرضا یک دانشجو...
  • عالـــــــــــــــــــــــــــــی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی